EM 2012 i Århus

Udskriv
Skrevet af Administrator   
Fredag, 29 August 2008 11:18

Generel info:
Deltagere: 10 hold af 20 pers. inkl. trænere og hjælpere = 200 aktive.
Officials og arrangører: 10 IISHF-officials, ca 20 Smileys hjælpere konstant i hallen.
Tilskuere: Undtaget deltagere forventeligt 50 i gns. flere til finalen.
Hjemmeside: http://aarhussmileys.dk/MensCup/

Styregruppe:
Henrik Matthiesen, 2670 0866, Denne emailadresse er beskyttet mod programmer som samler emailadresser. Du skal aktivere javascript for at kunne se adressen.
Søren Skov Jensen, 25755717,
Denne emailadresse er beskyttet mod programmer som samler emailadresser. Du skal aktivere javascript for at kunne se adressen.
Nils Hedehus, 3195 4582, Denne emailadresse er beskyttet mod programmer som samler emailadresser. Du skal aktivere javascript for at kunne se adressen.

Opgaver:

- Styring og koordinering, herunder organisering og kontaktinformation.
- Kontakt til IISHF og deltagende hold og nationer (Nils)
- Ansvarsforsikring (Nils)
- Overordnet økonomisk ansvar, værdikuponer m.v. Vi har fået afslag fra Idrætssamvirket. Vi har fået 20.000 fra SportAarhusEvents. Der er sendt ansøgning til IISHF om tilskud (Henrik)
- IISHF officials indkvartering og bespisning m.m. (Søren)
- Badefaciliteter: Vi har fået lov at bruge det store bruserum i hallen. Vi skal selv sørge for udgifterne samt alt det praktiske sammen med Allan-halmand. VVS-Company har åbnet for vandet og skal lukke igen efter U19-EM. (Henrik) Færdig.
- Toiletfaciliteter: Afmærkning af dame- og herretoilet (Henrik, Mads)
- Lydanlæg, Resultattavle og musik: Ben Lund, 40872618, Denne emailadresse er beskyttet mod programmer som samler emailadresser. Du skal aktivere javascript for at kunne se adressen. har styr på det. Kan først sætte lyd og lys op når hallen er færdig. Kommer fra ferie 6. august og skal bruge en dag på at sætte op (Henrik har kontakt).
- Nationalmelodier og flag: Erik Sommer spørger DIF om lån af flag. Andreas Skov Jensen skaffer nationalmelodier. Der skal spilles nationalmelodier til begge stævner. (Færdig)
- Kodaafgift: Er klaret. Koster 2000kr (Henrik)
- Internetforbindelse i hallen: Skal vi selv klare. 1900 kan ikke hjælpe. (Søren)
- Afspærring til P-plads åner i af Allan Halmand (Henrik)
- Pavilloner skal findes (Nejlund)
- Indkøb af 1. hjælpsudstyr (Henrik). Færdig.

Hallen:
Frank Borup, 6171 1932
Jan Høst

Opgaver:
- Spillerbokse (færdige)
- Udvisningsbokse (færdig)
- Speakerboks (færdig)
- Vi låner stole i ishockeyhallen- kommer torsdag (Tim, Henrik)
- Rep af bander. Frank vedligeholder løbende.

PR og hjemmeside:
Mads Tranholm, Denne emailadresse er beskyttet mod programmer som samler emailadresser. Du skal aktivere javascript for at kunne se adressen.

Opgaver:
- Alt materiale skal godkendes af IISHF
- Etablering af hjemmeside (Færdig)
- Streaming video (fx Ustream), fotoalbum, løbende stilling under kampene.
- Trykte programmer. Er sådan set klar. Mads er gået i gang. (Henrik)
- Plakater.
- Avisomtale. (Henrik)
- TV. (Peter og Søren har tænkt på SPS TV. Søren har kontakt til DR omkring ”min sport” udsendelse ifbm. U19.) SPS kommer. TV2Østjykkand kommer mandag.
- Skiltning: tolitetter, omklædning, spisning, etc... Mads er i gang. (Henrik)

Sponsor:
Peter Vester, Denne emailadresse er beskyttet mod programmer som samler emailadresser. Du skal aktivere javascript for at kunne se adressen.

Opgaver:
- Skaffe sponsorer (navn på hallen, reklamer i hallen, tilstedeværelse omkring hallen, salg af forskelligt.)
- Merchandise, T-shirts, caps andet til salg. Kun til U19!!!
- Hockeyudstyr butik/udsalg (IISHF krav). Skatepro stiller op (Peter)
- Peter får hjælp af 1 fra hvert hold som skal søge sponsorer. Peter laver materiale og sender det til Carsten og/ eller Søren som videreformidler det.
- Der skal findes frugtsponsor
- Vi skal spørge vores medlemmer om deres respektive arbejdspladser om sponsorater.
- Pannabane - kun U19 (Lyse).

Forplejning:
Søren Skov Jensen, 25755717, Denne emailadresse er beskyttet mod programmer som samler emailadresser. Du skal aktivere javascript for at kunne se adressen.
Carsten Lyse, 29297551, Denne emailadresse er beskyttet mod programmer som samler emailadresser. Du skal aktivere javascript for at kunne se adressen.



Opgaver:
- Forplejning til deltagere, officials (alle måltider) og tilskuere.
- Forplejning til officials:
- Fredag aften: DRsU giver middag
- Lørdag: morgenmad på hotellet, resten i hallen
- Søndag: se lørdag
- mandag: morgenmad på hotellet

- Smileys salg, grill, sodavand, slik m.v.
- Bod, grill og pavillon i hjørnet udenfor porten til venstre.
- Vi skal sælge, øl, vand, kage, kaffe/ te, frugt, pølser, brød, burger
- alt skal købes. Søren har en indkøbsliste hvilken mængde?
- Søren spørger Ceres om levering af øl og vand.
- Kager bager klubbens medlemmer - klubben betaler ingredienser.
- Søren vil gerne hente mad, men SKAL have hjælp.
- Alkoholbevilling/ orientering af politiet (Nils) - færdig.


Afvikling på dagen:
Henrik Matthiesen, 2670 0866, Denne emailadresse er beskyttet mod programmer som samler emailadresser. Du skal aktivere javascript for at kunne se adressen.

Opgaver:
- Vagtplaner for:

- Boks og straffebokse -> 3 personer i boksen (mikrofon, musik, tid)
- Bod/ grill
- Oprydning/bane tørring
- Turneringsplan med tider -> ligger IISHF’s hjemmeside (færdig)
- Førstehjælps vagtplaner. (Kirsten (Derby
), Rikke (Peters kæreste)) Færdig.
- Kørselstjeneste. Nils og Søren henter og bringer. Færdig.
- Bane rep. service. Frank er der hele weekenden.
(Færdig)

- Mads tager billeder på dagen og lægger dem på hjemmesiden.
(Færdig)

 

Official documents:

 

Senest opdateret ( Søndag, 30 September 2012 13:08 )